DIYMobileAudio.com Car Stereo Forum banner

2023 x5 hifi upgrade

553 views 13 replies 6 participants last post by  Smittydog  
#1 ·
Nieuw voor mij 23 bmw x5 met een slecht hifi-systeem. Ik heb gekeken naar alle match versterkers, bavsound speakers, bimmertech, audison etc en vind niet wat ik wil.

Idealiter heb ik een manier nodig om digitaal of optisch uit de fabriek hoofdunit te krijgen. Als ik daar een redelijke manier voor kan vinden, wil ik de xcelsus 4" in deuren xxt30s in de deurpositie passen, samen met het midden. Ik denk aan een helix v8 ultimate, een paar fatsoenlijke 8" voor eronder en een paar subwoofers voor de bandenbak. Nog steeds aan het uitwerken en vastgelopen bij de output. Elke hulp zou welkom zijn, ik vind het niet erg om te fabriceren en SQL is een must. Ik ben een van de 4k tot mijn subs soort junkie.

#2 ·
#5 ·
Het lijkt erop dat mijn oorspronkelijke vraag is beantwoord en ik waardeer de hulp. Heeft iemand een paar TM8s onder de stoel gestopt? Ik dacht dat ik iemand zag die ze er net in kreeg.

Ze zijn in de uitverkoop en ik heb een excuus nodig om wat stereo-geld uit te geven. Het is ongeveer 6 maanden geleden.

#8 ·
Dat zal ik doen. Ben ook de Focal BMW sets aan het bekijken. Ze zijn redelijk economisch uit Europa. Zien eruit alsof ze ongeveer $500 kosten voor de voorste componenten, center en achterste coaxiale plug-and-play units.