DiyMobileAudio.com Car Stereo Forum banner

Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 26 Posts

·
Registered
Joined
·
1,015 Posts
Discussion Starter #1
Not even sure what the rep power has to do with. But mine use to be fairly high then got on the other day and its at 0 and says I have had questionable behavior lately? What the hell is this and what does it matter?
 

·
Super Moderator
Joined
·
5,227 Posts
You can find the reputation information at the bottom of your user cp. PM me if you can't figure out who or why.

It really is there to give people incentive. Incentive to give useful information and to give rep for people who give useful information.

Not all rep numbers are true because some people just pass reps back and forth, but for the majority of members it is there to accurately show if they are a positive member of the community.
 

·
Registered
Joined
·
1,015 Posts
Discussion Starter #4
Thanks for the replies. I was wondering what I did lol. Thought maybe y'all saw the porn on my browser history or something lol.
 

·
Registered
Joined
·
1,015 Posts
Discussion Starter #5
I just looked at who did it. It was papcueball and his reason was because I bought some tweeters? Seriously? I bought some Alpine tweeters at a great price to hoard and made the comment that I may never use them and might relist them one day. Wow. I guess y'all can all see it but his reply to me on it was:
Even though you didn't break any rules, that was a douche move on those tweeters.
 

·
Registered
Joined
·
840 Posts
Alright man, I'm gonna have to knock you down on the douche move of releasing his reasoning. :)


I kid, I kid.
 

·
Registered
Joined
·
1,015 Posts
Discussion Starter #7
When I read that I was thinking "is he for real?" lol. I guess the rep power really doesn't mean much but I was just surprised by his reason. Yet I'm the "douche" for buying the tweeters. Oh well. I guess it made sense in his mind. We all hoard stuff on here. It's not like I am the only person that does this.
 

·
Registered
Joined
·
840 Posts
Yeah, that's not a legitimate beef. In the past 6 months, I've bought 5 DIYMA R12s--KING OF THE DOUCHES!!
 

·
Registered
Joined
·
1,015 Posts
Discussion Starter #9
I'm not even sure why it's bothering me now lol but it is. I PMed him and asked in a nice way why he did that. I have missed out on some good deals on here but have never gotten mad at the guy who bought them.
 

·
Registered
Joined
·
840 Posts
No, I agree. I pull a "dammit!" about twice a week in the classifieds. But, it's all going to good people who are not, to the best of my knowledge, going to set them on fire and throw them at papcueball's house.
 

·
Premium Member
Joined
·
1,775 Posts
Yeah, that's not a legitimate beef. In the past 6 months, I've bought 5 DIYMA R12s--KING OF THE DOUCHES!!
5 diyma's.... Bastard! That's it! I'm going to hit you where it really hurts... and knock your rep! :D

Nice man, I have 2 and 1 on the way. I'd love to snag some more, beautiful subs.
 

·
Registered
Joined
·
840 Posts
I agree. To be honest, 2 were for me, 3 were gifts. But, I'm still a douche.


Rockin the iPhone using DIYMA
 

·
Registered
Joined
·
5,234 Posts
I forgot about the rep system, I had to check what mine was after reading this thread. I would think that the "thanks" would be a better way of determining if someone was useful around here. Speaking of thanks, I have never noticed anyone thanking me, weird. Looks like most of my negative reps have come "discussions" in the off-topic section but that's to be expected.
 

·
Registered
Joined
·
3,033 Posts
I just added to your rep to help you sleep at night PJ. :D

But seriously, that's very strange he would post such a comment.

I'll have to give you a "thanks" too, I just found out who the sole member was that added to my powerful rep. :)
 

·
Registered
Joined
·
1,015 Posts
Discussion Starter #15
Thanks Kevin lol. I just thought it was really strange and funny. But at the same time I was thinking "why?" Not that it even matters, but I am on here alot and sell alot of stuff so I didnt want someone to see that red square and think my "bad behavior" was about a sale or something. Night yall and thanks for at least clearing this up.
 

·
Registered
Joined
·
5,234 Posts
Lol. Thanks guys for the thanks.

One question, when you neg someone or for that matter when you rep someone, does it take away your reps?
 

·
Registered
Joined
·
3,674 Posts
I'm not even sure how the rep system works. Is it the "thanks" button? If so, how do you give a negative rep?

Nevermind....found the little icon. Cool, I will have to use that more....lol!
 

·
Registered
Joined
·
1,015 Posts
Discussion Starter #18
Niebur3... Just don't use the negative button because someone buys something before you lol. Or because someone hoards stuff. :D
 

·
Registered
Joined
·
3,674 Posts
Lol, I can't believe someone got that butt hurt over you beating them to buying something.....you snooze, you lose....you know the rules!

I am calling that TV show on you though....lol! Hoarders, car audio edition!
 
1 - 20 of 26 Posts
Status
Not open for further replies.
Top