Ik wil 2 auto's laten uitrusten met DSP's. Beide zullen zeer mooie SQ-versterkers hebben, die meer dan 6 kanalen zullen aansturen. Ik wil de achterdeurvulling, mogelijk de achterste plank en ook de subwoofers in de kofferbak aansturen. Ik kan en wil de hoofdpijn niet. Ik zie hier en heb het gevoel dat het afstellen van mijn eigen DSP's in de systemen niet iets is dat ik zelf wil doen. Ik wil iets dat een tuner op afstand voor mij kan afstellen. Ik kan geen tuner vinden tegen een redelijke prijs in Metro Atlanta Ga, waar ik ben. (Tenzij iemand er een is of er een kent??)
Dus geef ons wat ervaringsinfo over wat het BESTE is:
- Waarde van een redelijke, onder de $1000 kostende, nieuwe/gebruikte DSP (inclusief benodigde accessoires).
- Best klinkende SQ DSP
- Kan op afstand worden afgesteld door een tuner tegen een redelijke prijs.
- Welke/welke Remote Tuner zou goed zijn om af te stellen.
- Niet DSP moeilijk te installeren met een fabriekssysteem waarin aftermarket versterker(s) worden geĂŻnstalleerd.
Ik heb veel threads gezien over welke DSP? Maar slechts een paar berichten vermelden Remote tune opties die helpen. Als er een paar threads zijn die ik gemist heb, sorry, maar laat het me weten, want ik heb gezocht. Ik zag dat één tuner, waarvan werd gezegd dat hij goed was, een aanbetaling van $3500 vroeg voor apparatuur die zou worden terugbetaald. Dat is niet iets wat ik wil doen. Alle en alles zouden worden gewaardeerd, want ik denk dat veel anderen die het niet zelf willen doen, deze info ook willen. BEDANKT!
Dus geef ons wat ervaringsinfo over wat het BESTE is:
- Waarde van een redelijke, onder de $1000 kostende, nieuwe/gebruikte DSP (inclusief benodigde accessoires).
- Best klinkende SQ DSP
- Kan op afstand worden afgesteld door een tuner tegen een redelijke prijs.
- Welke/welke Remote Tuner zou goed zijn om af te stellen.
- Niet DSP moeilijk te installeren met een fabriekssysteem waarin aftermarket versterker(s) worden geĂŻnstalleerd.
Ik heb veel threads gezien over welke DSP? Maar slechts een paar berichten vermelden Remote tune opties die helpen. Als er een paar threads zijn die ik gemist heb, sorry, maar laat het me weten, want ik heb gezocht. Ik zag dat één tuner, waarvan werd gezegd dat hij goed was, een aanbetaling van $3500 vroeg voor apparatuur die zou worden terugbetaald. Dat is niet iets wat ik wil doen. Alle en alles zouden worden gewaardeerd, want ik denk dat veel anderen die het niet zelf willen doen, deze info ook willen. BEDANKT!