DIYMobileAudio.com Car Stereo Forum banner

Huidige SQ-tracklijsten - USACi, EMMA, MASQ, IASCA

1 reading
12K views 31 replies 12 participants last post by  d.zamosenchuk  
#1 ·
Waar haalt iedereen de SQ-tracklijst voor elk van de organisaties vandaan?

Het lijkt erop dat IASCA een cd stuurt met mijn nieuwe lidmaatschapsinfo. 😐

Publiceren ze hun lijsten niet gewoon en laten ze iedereen de muziek zelf sourcen?

#2 · (Edited)
Meca en Iasca leveren een cd met een lidmaatschap en Emma kan op een USB-stick worden gekocht als je dat verkiest boven een cd. De meeste juryleden zullen een cd en een USB-stick hebben om te jureren, aangezien de meeste juryleden "bonustracks" hebben die niet beschikbaar zijn op de reguliere beoordelings-cd's. Ze worden niet aangeboden om te downloaden.

• Like
Reactions: JustinSilva2121
#3 ·
Meca en Iasca leveren een cd met een lidmaatschap en Emma kan op een USB-stick worden gekocht als je dat verkiest boven een cd. De meeste juryleden zullen een cd en een USB-stick hebben om te jureren, aangezien de meeste juryleden "bonustracks" hebben die niet beschikbaar zijn op de reguliere beoordelings-cd's.
Ze worden niet gehost om te downloaden.
Toen ik vorig jaar lid werd van Meca, kreeg ik geen cd, alleen wat stickers en een kaart ongeveer een maand later. Ik vroeg ernaar en kreeg te horen dat ze apart gekocht moesten worden.

#10 ·
IASCA-lidmaatschap wordt geleverd met een disc. U kunt de cd weigeren bij verlenging en mogelijk laten ze uw lidmaatschapsgeld vallen.

Meca Tantric Tuning staat los van het lidmaatschap, net als hun SPL-cd.

Er is een Meca bonus tracks lijst die ze in geen enkel formaat aanbieden.

Meca-juryleden mogen ook tracks van de 'ultimate demonstration disc' gebruiken.

Ik ben vergeten of Emma-tracks bij het lidmaatschap of apart worden geleverd. Ze worden verdeeld op USB-sticks.

Ik heb een lijst met Meca bonus tracks bijgehouden op Apple Music. Sommige tracks zijn uitverkocht of niet langer gelicenseerd aan Apple Music. Het was actueel vanaf 2022, ik heb niet gekeken of er wijzigingen zijn in de lijst voor 2023. YMMV. Ik heb mijn Meca-lidmaatschap voor 2023 niet verlengd.

#14 ·
Als iemand een kopie nodig heeft, stuur me dan een dm en laat me weten welke organisatie je nodig hebt. Ik zal proberen ze later vanavond allemaal te rippen. Laat me weten of je een voorkeur hebt voor het formaat.

#15 ·
Misschien kan iemand een Dropbox-map maken?

Ik heb de meeste FOCAL-cd's op Dropbox staan als iemand ze wil hebben.

#16 ·
  • Like
Reactions: lucas569
#19 ·
Voor degenen die verzoeken hebben gestuurd: ze zijn momenteel aan het uploaden. Ik woon in the middle of nowhere en internet is hier niet zo geweldig, het zal een paar uur duren. Zodra ze geüpload zijn, zal ik de Google Drive-link delen.

#27 ·
Pm's beantwoord met link.
Ik weet dat dit een oud draadje is, maar ik ben hier nieuw en kan je blijkbaar geen DM sturen.
Ik heb wat testtracks in mp3-formaat nodig.
Ook waar ben je gevestigd in MI? Ik ben in Troy, net ten noorden van Detroit en zou het geweldig vinden om anderen te vinden binnen een redelijke afstand in car audio.
Net mijn eerste build afgerond, een hoger SQL-systeem en in de beginfase van tuning.

#24 ·
Je vindt veel afspeellijsten om nummers te beoordelen die zijn geplaatst in de FB-groep Sound Quality Competitors. Howard heeft gisteren de nieuwe MASQ-tracklijst gepost.
Ik heb het gisteravond twee keer afgespeeld. Ik vind hun lijst erg leuk... het is een beetje speels en niet dezelfde oude nummers die we allemaal al duizenden keren hebben beluisterd. Het is een geweldige afspeellijst om de mogelijkheden van het systeem en de installatie te laten zien.

#28 ·
Ik ben in het zuidwesten van MI 49120. Er zijn hier meestal 3/4 Iasca/Emma/Masq-shows per seizoen. Ik overweeg om deze zomer een bijeenkomst te organiseren.

#29 ·
Pm's beantwoord met link.
Ik weet dat dit een oud draadje is, maar ik ben hier nieuw en kan je blijkbaar geen DM sturen.
Ik heb wat testtracks in mp3-formaat nodig.
Ook, waar ben je gevestigd in MI? Ik ben in Troy, net ten noorden van Detroit en zou het geweldig vinden om anderen te vinden binnen een redelijke afstand tot car audio.
Net mijn eerste build afgerond, een hoger SQL-systeem en in de beginfase van tuning.
Ik ben in het zuidwesten van MI 49120. Er zijn hier meestal 3/4 Iasca/Emma/Masq-shows per seizoen. Ik overweeg deze zomer een gtg te houden.
Leuk! Laat het me weten broeder, ik zou de rit maken. Zou geweldig zijn om een paar systemen te horen die goed zijn gedaan door jongens die weten wat ze doen! Haha, want dat ben ik niet!