Klaar om een volledige Kicker Key 200.4/500.1 Setup te installeren in mijn 2021 F-150. Ik hoop wat advies te krijgen om de instellingen en dip switches op de versterker correct te configureren voorafgaand aan de installatie en het afstellen van het systeem.
Laat ik beginnen met het opsommen van de componenten van de build:
Hertz CPK 690 Cento Pro 6x9 Componenten aan de voorkant (CP25 Tweeters in A-stijl)
Hertz CPX 165 Cento Pro 6.5" Achter Coaxials
Zal geen bi-amp modus gebruiken, dus de configuratie wordt 50w per kanaal (4 kanaals modus)
Key 500.1 zal draaien op 300w RMS @ 2ohm
2x Image Dynamics ID8 D2 V.4 8" Subs in een 1 kubieke box (.45 per driver na verplaatsing)
Opmerkingen:
WinISD zegt dat de totale box QTC .624 is en de FSc 50.46 Hz voor de behuizing
Frequentiebereik van de 6x9's is 35hz tot 22.5k
Frequentiebereik van de 6.5' Coax is 45hz tot 22k
Als ik de technische datasheet op de ID8's interpreteer, zullen de subs afspelen tot 20hz in .45 luchtruimte.
Eerst de Key 200.4
Auto Turn on ingesteld op DC-Offset.
Fader - Uit of aan?
Compressie - AAN? om de speakers te beschermen toch?
Bi-Amp Mode- UIT
Kicker EQ- AAN
Tijdvertraging - AAN
Waar moet ik de Hi-Pass filters op instellen, aangezien de 6x9's tot 35hz afspelen? Ik wil geen mid-bass verliezen... moeten de Hi pass ook anders zijn voor de voor- en achterdeur speakers omdat ze je de optie geven.
Vervolgens de 500.1:
Deze lijkt me lastiger.
Wat zou de beste manier zijn om de Hi-Pass & Lo-Pass in te stellen als het op een draaiknop staat zoals deze? Moet ik bij nul beginnen voor beide of op een vooraf ingestelde positie zoals twaalf uur of twee uur? En moet ik de basversterking op nul laten staan, aangezien ik een aangesloten basregelaar zal gebruiken?
Serieus bedankt aan iedereen die me kan helpen om deze correct in te stellen.
Laat ik beginnen met het opsommen van de componenten van de build:
Hertz CPK 690 Cento Pro 6x9 Componenten aan de voorkant (CP25 Tweeters in A-stijl)
Hertz CPX 165 Cento Pro 6.5" Achter Coaxials
Zal geen bi-amp modus gebruiken, dus de configuratie wordt 50w per kanaal (4 kanaals modus)
Key 500.1 zal draaien op 300w RMS @ 2ohm
2x Image Dynamics ID8 D2 V.4 8" Subs in een 1 kubieke box (.45 per driver na verplaatsing)
Opmerkingen:
WinISD zegt dat de totale box QTC .624 is en de FSc 50.46 Hz voor de behuizing
Frequentiebereik van de 6x9's is 35hz tot 22.5k
Frequentiebereik van de 6.5' Coax is 45hz tot 22k
Als ik de technische datasheet op de ID8's interpreteer, zullen de subs afspelen tot 20hz in .45 luchtruimte.
Eerst de Key 200.4
Auto Turn on ingesteld op DC-Offset.
Fader - Uit of aan?
Compressie - AAN? om de speakers te beschermen toch?
Bi-Amp Mode- UIT
Kicker EQ- AAN
Tijdvertraging - AAN
Waar moet ik de Hi-Pass filters op instellen, aangezien de 6x9's tot 35hz afspelen? Ik wil geen mid-bass verliezen... moeten de Hi pass ook anders zijn voor de voor- en achterdeur speakers omdat ze je de optie geven.
Vervolgens de 500.1:
Deze lijkt me lastiger.
Wat zou de beste manier zijn om de Hi-Pass & Lo-Pass in te stellen als het op een draaiknop staat zoals deze? Moet ik bij nul beginnen voor beide of op een vooraf ingestelde positie zoals twaalf uur of twee uur? En moet ik de basversterking op nul laten staan, aangezien ik een aangesloten basregelaar zal gebruiken?
Serieus bedankt aan iedereen die me kan helpen om deze correct in te stellen.