DIYMobileAudio.com Car Stereo Forum banner
21 - 40 of 195 Posts
Als je door de banners scrolt wanneer je de app opent, zou er een moeten zijn voor het ONE UI Beta-programma. Ik weet niet zeker voor welke modellen het beschikbaar is. Ik ken de nieuwste S23-serie (Reg, + en Ultra), maar weet niet zeker hoe het zit met de andere (A-serie, Fold, Flip, etc... )
Dat was een ding dat me opviel. Ik heb de s21, dus ik zal kijken wat ik kan vinden.
Bedankt.

Ja en nee. Ik heb T-Mobile maar een telefoon rechtstreeks van Samsung gekocht. Als ik mijn telefoon van T-Mobile had gekocht, dan zou ik moeten wachten tot T-Mobile hun rommel had getest en hun rommel bovenop Android + Samsung One UI had gezet voordat ze het naar eindgebruikers stuurden.

Omdat mijn telefoon een niet-carrier versie is, krijg ik updates rechtstreeks van Samsung.

Je kunt aangepaste ROM's laden zonder de provider of zelfs Samsung-dingen, in wezen basis Android rechtstreeks op een provider-vergrendelde telefoon laden. Maar dat wordt steeds moeilijker om te doen, wat een beetje jammer is. Vroeger flashte ik al mijn telefoons met aangepaste ROM's waarop geen provider- of fabrikant-dingen stonden, maar de laatste paar telefoons die ik heb gehad, moest je in feite zowel de software die bij de telefoon werd geleverd als een 2e besturingssysteem uitvoeren dat je bij het opstarten koos.
Dit is een van de redenen waarom ik voor Google Pixel-telefoons kies! Ik root ze gemakkelijk en flasht ze dan maandelijks wanneer de updates worden geplaatst. Alle fabrieksimages en gemakkelijk maandelijks bijgewerkt. Root is een bonus.

Dit is een reden waarom ik voor Google Pixel-telefoons kies! Ik root ze gemakkelijk, en flits dan maandelijks wanneer de updates worden geplaatst. Alle fabrieksimages en gemakkelijk maandelijks bijgewerkt. Root is een bonus.
Misschien, maar mijn pixel 6 pro was de slechtste telefoon die ik ooit nieuw heb gekocht. Hij zat zo vol met bugs dat ze de 7 vroegtijdig uitbrachten, zo'n 6 maanden eerder.

Hier ben ik 1,5 jaar later en hij zit nog steeds een beetje vol met bugs en de batterijduur is slecht.

Sommige dingen vind ik leuk aan de pixel, maar de s20ultra was mijlenver superieur aan deze telefoon, hoewel beide vlaggenschipmodellen waren.

Discussion starter · #24 ·
Ik zou het gaan doen... maar toen las ik de waarschuwing 😆. Ik zit goed... Ik wacht op de officiële release.

Dat is raar. Ik ben dol op onze gewone Pixel 6's. Mijn vrouw en ik hebben ze en geen problemen met beide. Ik hoef hem overdag nooit op te laden. Moet een pro-ding of pech zijn.

Dat is raar. Ik ben dol op onze gewone Pixel 6's. Mijn vrouw en ik hebben ze en hebben geen problemen met beide. Ik hoef hem overdag nooit op te laden. Moet wel een pro-ding zijn of pech.
Veel van de 6pro's waren prima, maar ze werden ook links en rechts onder garantie vervangen. Ik had de mijne moeten laten omwisselen. Mijn flitser heeft het nog nooit gedaan sinds dag één, noch de zaklampfunctie.

Het kan me niet echt schelen, maar het scherm is nu 3x vervangen, wat gezien het feit dat ik daarvoor 12 jaar lang het scherm niet heb gebroken, de duurzaamheid ervan in twijfel trekt.

Maar zoals ik al zei, ik gebruik de telefoon nog steeds, dus het is niet zo erg, in ieder geval na de 30e update

We hebben net de Pixel 3 van mijn vrouw vervangen door de 8 Pro. Het eerste wat me opviel was hoe mooi het scherm was. De vernieuwingsfrequentie is zoveel hoger dan de Pixel 3, het is waanzinnig. Ik neem er over een paar maanden zelf een. Ik had overwogen om gewoon mijn werk-iPhone te houden, maar nadat ik die van haar had gezien, wil ik er zelf een haha.

We hebben net de Pixel 3 van mijn vrouw vervangen door de 8 Pro. Het eerste dat me opviel, was hoe mooi het scherm was. De vernieuwingsfrequentie is zoveel hoger dan de Pixel 3, het is waanzinnig. Ik neem er over een paar maanden zelf een. Ik had erover gedebatteerd om gewoon mijn werk-iPhone te houden, maar nadat ik die van haar had gezien, wil ik er zelf een haha.
Ik zou volgend jaar misschien de nieuwe pixel proberen, eerlijk gezegd, als ze een dap zouden aanbieden die een simkaart kan nemen, zou ik daar meer in geïnteresseerd zijn

Discussion starter · #31 ·
Ik heb eindelijk de 14 gisteravond gekregen!!! Ik heb ook een SMSL PO100 AK gekregen.

Image

Ik heb er nog geen kans mee gehad om te spelen, maar ik zal het doen... binnenkort. Maar ik heb geen manier om de bitrate te controleren die eruit komt.

Is er een manier zonder een Topping van 200$ te hoeven kopen?

Heb je UAPP op je telefoon? Het toont je de bitrate van het nummer dat je afspeelt.

Ik niet, ik gebruikte Apple Music. Kunnen deze 2 samenwerken?
Ziet er niet naar uit. Ik heb Apple Music niet geïnstalleerd, maar het verschijnt niet op mijn uapp. Die app is sowieso lastig te gebruiken.

Persoonlijk wou ik dat het gewoon een achtergrondprogramma was, want navigeren door de app is omslachtiger dan de native tidal app. Net als de android auto tidal app

Het werd tijd dat ze dit deden en hopelijk zullen alle gebruikelijke leveranciers het oppakken en ermee aan de slag gaan! Ik ben misschien niet lang meer fruitig als dit klopt 😎

• Like
Reactions: ItsonlyaHONDA
S
Ziet er niet naar uit. Ik heb Apple Music niet geïnstalleerd, maar het verschijnt niet op mijn uapp. Die app is sowieso lastig te gebruiken.

Persoonlijk zou ik willen dat het gewoon een achtergrondprogramma was, aangezien navigeren door de app omslachtiger is dan de native Tidal-app. Net als de Android Auto Tidal-app
Omdat je uapp, Android Auto en Tidal hebt gebruikt, kun je me je mening geven over de geluidskwaliteit van Tidal via uapp VS Tidal via AA? Is er een verschil dat je kunt horen?
Ik heb een Tidal hifi-account, afgespeeld via AA, toslink naar DSP, klinkt geweldig. Ik vraag me gewoon af of het de moeite waard is om in dit konijnenhol te springen.

Tidal HiFi is slechts 44,1k zoals cd-kwaliteit, tenminste dat is wat het laat zien op uapp.

Als ik wissel van uapp op Android Auto en Tidal op Android Auto, kan ik geen verschil horen.

Mijn Alpine native Tidal-app streamt om de een of andere reden een hogere bit- en sample rate, ik weet niet precies waarom, maar de ingebouwde Tidal lijkt een meer impactvolle midrange te hebben. Dat gezegd hebbende, ik heb nog niet echt rustig gaan zitten luisteren en ik ben niet echt een SQ-georiënteerde persoon. Tidal van mijn telefoon naar Alpine via Ldac Bluetooth klinkt ook best goed.

Mijn systeem is op dit moment verre van een competitief SQ-systeem, maar ik zal zeggen dat de sprong van normaal Bluetooth-streamen naar een van mijn nieuwe opties drastisch is. Maar dat zou het geval moeten zijn als je van een radio uit 2016 naar een model uit 2023 gaat.

Bedankt voor de reactie. Ik houd het gewoon bij wat ik heb. Ik vergat toe te voegen dat ik Tidal gebruik voor AA via wifi, BT wordt alleen gebruikt voor telefoongesprekken. Ik heb wel een USB naar coax converter aangesloten, maar de eindeloze strijd met Android, telefoons en kabels voor onderweg heeft me gewoon uitgeput. Ik dacht dat ik niets miste.

Samsung a54 5G besteld, ik heb een 512gb sd-kaart plus een hub… Ik heb ook een topping d10 bij de hand, dus ik kan de sample rate zien… Ik ben onder de indruk als dit allemaal lukt… mensen hebben me er al van beschuldigd fruitig te zijn en bevooroordeeld… dit zou daar een einde aan moeten maken… Android heeft jarenlang een truc gemist… het lijkt erop dat ze nu wijzer zijn geworden, aangezien veel van de streamingdiensten hi-res etc. aanbieden 😎 ervan uitgaande dat het werkt en alle streamingdiensten de code aan hun apps toevoegen 🥰

• Like
Reactions: ItsonlyaHONDA
21 - 40 of 195 Posts