DIYMobileAudio.com Car Stereo Forum banner

B&W Solide buitenluidsprekers

2.7K views 23 replies 10 participants last post by  kmarei  
#1 · (Edited)
Productmerk & model:
B&W Solid outdoor speakers
Wit
150w bij 8ohm

Ik heb 5 paar

Staat van alle items:

Gebruikt, in goede staat

Totale prijs: :

De prijs op eBay is $190 of $250 plus verzendkosten
Ik vraag $150 verzonden per paar
Verzendvoorwaarden: :

Inbegrepen

Foto's: - Tenzij u een Upgraded lid bent, of uw laatste 10 iTrader-feedback positief zijn, moet u een foto plaatsen van het exacte item dat u verkoopt.

Zo zien ze eruit
Image

Zal morgen daadwerkelijke foto's plaatsen, ben ze op het werk vergeten

Aanvullende info:

Ze klinken erg goed voor kleine speakers
Waterbestendig
Ze kunnen worden gebruikt op een terras, rond een zwembad, tuin etc.

Handleiding

http://bwgroupsupport.com/downloads/manuals/bw/Solid Monitor-OM.pdf

** VERWIJDER NIETS ONDER DEZE LIJN OF DE THREAD WORDT VERWIJDERD **
------------------------------------------------------------------------------------------

Houd er rekening mee dat alle kopers en verkopers verantwoordelijk zijn voor het uitvoeren van hun eigen due diligence bij het overwegen van een financiële verplichting. We raden u aan:

1) Controleer de iTrader-feedback van de persoon met wie u op deze site te maken heeft, evenals andere car audio forums.
2) Vraag om een ​​naam, adres en telefoonnummer. Bel ze en verifieer hun info.
3) Geldig e-mailadres. Correspond voordat u zich vastlegt.
4) Overweeg een escrow-service te gebruiken om uzelf te beschermen.

Ga NIET verder met een deal totdat u volledig tevreden bent met de andere partij.

DIYMobileAudio & Collova Media Inc. is niet verantwoordelijk voor de uitkomst van een transactie op deze site en zal niet namens u modereren.

#15 · (Edited)
Hoe GEBRUIKT zijn deze jongens? Waar werden ze gebruikt? Als ze echt in goede staat zijn, wil ik graag twee paar.

Craig
Ze zijn in een kerk geïnstalleerd :)
ze zijn niet in goede staat, ik zou geweldig niet gebruiken voor iets dat gebruikt is :)
maar ik zou ze 8-9/10 geven
ik heb een paar schoongemaakt met een vochtige microvezeldoek en de meeste vlekken verwijderd
maar als je een magische gum van Mr. Clean gebruikt, verwijdert het bijna alle kleine vlekken
ze klinken allemaal geweldig, ik heb ze allemaal getest.
Als je 2 paar wilt, kan ik $200 verzenden

#16 ·
Deze zien er erg interessant uit. Verzenden jullie naar Canada? Kun je me een prijs per pb sturen? Ik heb er een paar nodig als je nog een paar hebt.

Save
You have insufficient privileges to reply here.