Ik waardeer de informatie en om wat meer info toe te voegen: dit komt in een 2020 GMC sierra achter de achterbank, de ruimte moet ruim voldoende zijn voor elke redelijke versterker of meerdere versterkers. Ik gebruik momenteel 2 sets CDT ES 6.5 CV's en 1 set CDT unity 8 breedband drivers in het dashboard, allemaal 4 ohm en ik gebruik Sub (sundown SD4 12) via een andere versterker. Ik weet dat ik niet veel vermogen nodig heb om deze opstelling te laten draaien, ik geef er gewoon de voorkeur aan om wat ongebruikte capaciteit te hebben en de versterker niet erg hard te hoeven laten draaien, zelfs niet als het volume af en toe wordt opengedraaid. Ik zal een Helix DSP of mini dsp gebruiken voor de verwerking. Ik ben niet erg kieskeurig over A/B of D, ik wil gewoon dat het goed klinkt zonder een zeer hoorbare "hiss" bij lage volumeniveaus of een goedkope versterker die gevoelig is voor dynamo-gezoem, indien mogelijk. Ik ben niet van plan om een SQ-monster te bouwen zoals sommige leden hier bouwen, ik wil dat het erg goed klinkt, durf ik te zeggen beter dan gemiddeld. Ik ben niet van plan om de hele truck te bedekken met meerdere lagen demping, alleen strategisch waar het het meest voordelig zou zijn.... Het is een truck die ik voornamelijk gebruik om mee te slepen, niet mijn dagelijkse bestuurder.
Budget is flexibel, ik zou liever wat meer uitgeven en de apparatuur eenmalig kopen in plaats van iets te vervangen waar ik niet blij mee ben. Wat betreft gebruikt versus nieuw, ik geef over het algemeen de voorkeur aan nieuw, maar ik ben daar niet 100% op ingesteld.... Ik blijf kijken naar een gebruikte arc 6-kanaals, ik ben gewoon irrationeel paranoĂŻde over het potentieel om iets gebruikt te kopen dat niet "goed genoeg" was om in hun systeem te blijven geĂŻnstalleerd.