DIYMobileAudio.com Car Stereo Forum banner

Goede bron voor echte Tesa-tape

9.9K views 22 replies 11 participants last post by  SkizeR  
#1 ·
Ik heb persoonlijk wel eens nep-tesa tape van Amazon gehad. Het smolt en maakte een plakkerige bende in de zomer... Het echte spul heeft dat bij mij nog nooit gedaan, maar het vinden op Amazon is voor mij wisselvallig geweest. Vaak heb ik nep-spul gekregen, of kleinere rollen dan wat ik besteld had... Deze website is iets duurder dan Amazon, maar ze geven je echte tape en altijd de exacte maat die je besteld hebt. Ik raad het ten zeerste aan.

Ik koop altijd een rol voor het interieur en een rol van het stevige motorruimtespul (het spul dat je niet met je handen kunt scheuren) om in mijn gereedschapskist te bewaren. Ik denk dat ik de 51608 en 51026 in de maat 3/4" x 27,3 yards heb gekocht.

#2 ·
Ik heb persoonlijk wel eens nep Tesa tape van Amazon gehad. Het smolt en maakte een plakkerige bende in de zomer… Het echte spul heeft dat bij mij nog nooit gedaan, maar het vinden op Amazon is voor mij wisselvallig geweest. Vaak heb ik nep spul gekregen, of kleinere rollen dan wat ik besteld had… Deze website is iets duurder dan Amazon, maar ze geven je echt tape en altijd de exacte maat die je besteld hebt. Ik raad het ten zeerste aan.

Ik koop altijd een rol van het interieur en een rol van het stevige motorruimtespul (het spul dat je niet met je handen kunt scheuren) om in mijn gereedschapskist te bewaren. Ik denk dat ik de 51608 en 51026 in de maat 3/4" x 27,3 yards heb gekocht.

www.findtape.com

View attachment 348830
View attachment 348832
View attachment 348831
Is er een snelle manier om te zien of het nep is voordat je het gebruikt en het een bende wordt? Ik heb vorig jaar een paar rollen van Amazon besteld en ik heb er geen hoeven te verwijderen, maar de gebieden waar ik terugkwam, zagen eruit als de dag dat ik het gebruikte. Ik heb onlangs 5 rollen van eBay besteld en kreeg er uiteindelijk 10 van Amazon geleverd. Ik vond het vreemd, maar was er niet boos over.

Image

#11 ·
Is er een snelle manier om te zien dat het nep is voordat je het gebruikt en er een puinhoop van maakt? Ik heb vorig jaar een paar rollen besteld via Amazon en ik heb er geen hoeven te verwijderen, maar de gebieden waar ik terug in kwam, zagen eruit als de dag dat ik het gebruikte. Ik heb onlangs 5 rollen besteld via eBay en kreeg er uiteindelijk 10 geleverd van Amazon. Ik vond het vreemd, maar was er niet boos over.

View attachment 348834
Het probleem met Amazon is dat ze alle voorraden van verschillende retailers samenvoegen. De ene verkoper kan namaakproducten inkopen en de andere het echte product, en Amazon slaat het samen op om willekeurig te worden gekozen om je bestelling uit te voeren.

#4 ·
Ja, de namaakspullen zijn rommel. Ik heb wat VW-stoffen tapijt gekocht dat door een andere gebruiker werd aanbevolen. Het spul was duur, maar is veel beter dan de Chinese namaak

#5 ·
Ja, de namaakspullen zijn rommel. Ik heb wat VW stoffen tape gekocht die door een andere gebruiker werd aanbevolen. Spul was duur maar is veel beter dan de Chinese namaak
Ik herinner me dat ik dat zag en het was niet goedkoop, maar niets goeds is dat.

#6 ·
Ik vond het voor ongeveer $17 per rol. Ik wil geen slijmerige tape in mijn nieuwe auto, gemoedsrust is $50 waard.

#8 ·
Dit is de goedkoopste plek die ik heb gevonden. De meesten wilden ongeveer $30 per rol.

#9 ·
Persoonlijk gebruik ik gewoon ouderwetse elektriciteitstape. Meestal doe ik de draad maar één keer in een auto en trek ik hem eruit als ik de auto wegdoe en gebruik hem nooit meer, omdat hij hoogstwaarschijnlijk toch niet de juiste lengte heeft, dus het maakt me niet uit hoe gemakkelijk hij te verwijderen is. $30 per rol tape is ongeveer de kosten van de draad die ik probeer te besparen. hahah

Ik heb een doos oude draad weggegooid toen ik dit voorjaar mijn auto deed, de schroothandelaren die op de vuilnisdag rondrijden vonden het geweldig.

#10 ·
Ik heb persoonlijk wel eens nep Tesa tape van Amazon gehad. Het smolt en maakte een plakkerige bende in de zomer... Het echte spul heeft dat nog nooit bij mij gedaan, maar het vinden ervan op Amazon is voor mij wisselvallig geweest. Vaak heb ik nep spul gekregen, of kleinere rollen dan wat ik besteld had... Deze website is iets duurder dan Amazon, maar ze geven je echte tape en altijd de exacte maat die je besteld hebt. Ik raad het ten zeerste aan.

Ik koop altijd een rol van het interieur en een rol van het stevige motorruimtespul (het spul dat je niet met je handen kunt scheuren) om in mijn gereedschapskist te bewaren. Ik denk dat ik de 51608 en 51026 in 3/4" x 27,3 yards formaat heb gekocht

www.findtape.com

View attachment 348830
View attachment 348832
View attachment 348831
Ik heb persoonlijk wel eens nep Tesa tape van Amazon gehad. Het smolt en maakte een plakkerige bende in de zomer... Het echte spul heeft dat nog nooit bij mij gedaan, maar het vinden ervan op Amazon is voor mij wisselvallig geweest. Vaak heb ik nep spul gekregen, of kleinere rollen dan wat ik besteld had... Deze website is iets duurder dan Amazon, maar ze geven je echte tape en altijd de exacte maat die je besteld hebt. Ik raad het ten zeerste aan.

Ik koop altijd een rol van het interieur en een rol van het stevige motorruimtespul (het spul dat je niet met je handen kunt scheuren) om in mijn gereedschapskist te bewaren. Ik denk dat ik de 51608 en 51026 in 3/4" x 27,3 yards formaat heb gekocht

www.findtape.com

View attachment 348830
View attachment 348832
View attachment 348831
Dit waardeer ik zeker. Ik was van plan om te zoeken naar de originele tape. Mijn eerste aankoop van deze tape van Amazon was de namaak, zonder het te weten. Ik wou dat ik handschoenen had gedragen tijdens het verwijderen van de draad die ik in dat spul had gewikkeld.

#15 ·
Ik heb persoonlijk wel eens nep Tesa tape van Amazon gehad. Het smolt en maakte een plakkerige bende in de zomer... Het echte spul heeft dat bij mij nog nooit gedaan, maar het vinden op Amazon is voor mij wisselvallig geweest. Vaak heb ik nep spul gekregen, of kleinere rollen dan wat ik besteld had... Deze website is iets duurder dan Amazon, maar ze geven je echte tape en altijd de exacte maat die je besteld hebt. Ik raad het ten zeerste aan.

Ik koop altijd een rol van het interieur en een rol van het stevige motorruimtespul (het spul dat je niet met je handen kunt scheuren) om in mijn gereedschapskist te bewaren. Ik denk dat ik de 51608 en 51026 in de maat 3/4" x 27,3 yards heb gekocht.

www.findtape.com

View attachment 348830
View attachment 348832
View attachment 348831
Metra heeft een hoes voor 89$

en het is de echte deal

alhoewel Tesa tape sucks! Het is sucks voor het bouwen van kabelbomen, het is een ***** om eraf te halen, het maakt de kabelboom super stijf en moeilijk te leggen

Het is geweldig als de auto al Tesa gebruikt, ik geef veel meer de voorkeur aan vinyl 3m tape. En Tesa is geen brandvertragend middel zoals sommige andere...

Geen fan, maar als je denkt dat het beter is omdat het anders is, ga dan vooral door

#17 ·
Dus, besloten om de Amazon-wateren te testen voor de echte TESA 51036 om te zien of het van Amazon te krijgen is. Plus, ik wilde zien of de dure VW-tape echt beter is. Voor de goede orde, het VW-spul is goed. Ik heb onderstaand artikel gekocht en ik kreeg precies wat er staat, echte TESA High Temp 51036.

#23 ·
Begrepen. Bedankt. Laten we eens kijken wat hun eisen zijn. Als ze een heel pallet tape nodig hebben, weet ik niet of dat mogelijk is, lol. Ik kan het me niet veroorloven om 10 jaar met voorraad te zitten.