DIYMobileAudio.com Car Stereo Forum banner

Is RAAMmat er nog?

7.7K views 14 replies 10 participants last post by  Gilroy  
#1 ·
Ik ben net weer begonnen met auto-audio voor het eerst in een aantal jaren en ik ben op zoek naar 3/8 zelfklevend ensoliet dat RAAMmat had, maar hun website is een spookstad.

http://www.raamaudio.com/

#10 · (Edited)
Meestal goedkoper en sneller om vanuit de VS te bestellen en naar een UPS-winkel in de buurt van de grens te sturen en het zelf op te halen. In Ottawa verzenden we naar Massena of Ogdensburg NY (45 minuten rijden). Nu de grens weer open is, is alles goed. Ik heb veel bedrijven uit Ottawa gezien die afhalen bij de UPS-winkel in Ogdensburg. Ik koop liever lokaal, maar vaak bieden lokale aanbiedingen geen toegevoegde waarde. Ik ben op deze site omdat de grootste lokale Audi-autohandel in Ottawa zei dat ze niets konden doen met mijn Audi uit 2014.

SkizeR, als je een Canadese tak opricht die voorraad aanhoudt, houd ons dan op de hoogte.

• Like
Reactions: juvehab
#13 ·
Meestal goedkoper en sneller om vanuit de VS te bestellen en naar een Boardertown ups store te sturen en het zelf op te halen. In Ottawa verzenden we het naar Massena of Ogdensburg NY (45 minuten rijden). Nu de grens weer open is, is alles goed. Ik heb veel bedrijven uit Ottawa gezien die afhalen bij de Ogdensburg ups store. Ik koop het liefst lokaal, maar vaak biedt lokaal geen toegevoegde waarde. Ik ben op deze site omdat de grootste lokale auto-audiowinkel in Ottawa zei dat ze niets konden doen met mijn Audi uit 2014.

Dat gezegd hebbende, SkizeR, als je een Canadese tak opricht die voorraad aanhoudt, houd ons dan op de hoogte.
Ik doe hetzelfde, ik verzend het naar mijn US box. We hebben een bedrijf in de omgeving van Toronto dat het zelfs voor je ophaalt en je het kunt ophalen bij hun winkel. Jeetje, ik heb zelfs problemen met het vinden van een installateur.

#12 ·
Ik heb in het verleden veel Raammat-producten gebruikt met goede resultaten. Zeker niet zo slecht als Elemental Designs eDead.
Ik heb de andere nog nooit gebruikt, maar de butyl raam die werd gebruikt was rommel. Het bestond bijna volledig uit vulmiddel en zat vol lucht. Ik trok de butyl van de metalen achterkant om het als touw te gebruiken, omdat ik het niet bij CLD gebruikte, en zodra je het uitrekte, kon je de korreligheid in het materiaal zien en een heleboel bellen naar de oppervlakte zien komen.

#14 ·
Toen ik op zoek was naar een afstandsbediening voor mijn Audi, belde ik een distributeur. Ze gaven me een lokale man, een kleine eenmanszaak die geweldig werk leverde. Ik denk dat de distributeur in TO zat. Ik zal proberen de info op te duikelen, de distributeur was ook enorm behulpzaam.

• Like
Reactions: juvehab