DIYMobileAudio.com Car Stereo Forum banner

ISO Smallish 5 kanaals

4K views 47 replies 10 participants last post by  213355  
#1 ·
$123.00

Check price

Lizella, Georgia

Op zoek naar een 5-kanaals versterker die maximaal 8 inch breed is en minder dan 16 inch lang. Graag rond de 1000 watt @ 1 ohm en 100 watt @ 4x4. Maakt niet uit hoe het eruit ziet, hoe goedkoper hoe beter.

Save
#2 ·

Ik heb een monoblock en een 4-kanaals harmony versterker gebruikt en ze klonken naar mijn mening goed en presteerden zoals gespecificeerd. Dus dit kan voor jou werken. Ik vertrouwde de ingebouwde crossovers niet en gebruikte echter de hu crossovers.

#3 ·

Ik heb een monoblock en een 4-kanaals harmony versterker gebruikt en ze klonken naar mijn mening goed en presteerden naar verwachting. Dus dit kan voor jou werken. Ik vertrouwde de ingebouwde crossovers niet en gebruikte de hu crossovers wel
Ik denk dat ik 2 versterkers zou kunnen overwegen, zolang ze maar in die ruimte passen met verdeelblokken. Ik weet dat je een 5-kanaals hebt genoemd, maar ik was aan het nadenken.

Save
#15 ·
Op zoek naar een 5-kanaals die maximaal 8 inch breed is en minder dan 16 inch lang. Zou graag rond de 1000 watt @ 1 ohm en 100 watt @ 4x4 willen. Maakt niet uit hoe het eruit ziet, hoe goedkoper hoe beter.
Ik heb een gloednieuwe JL M/1000/5v2, niet helemaal 1000 watt, maar laat het me weten als je geïnteresseerd bent, ik ben ook in GA.
100 W x 4 @ 2 Ω + 600 W x 1 @ 2 Ω

Afmetingen zijn in feite 15 x 7

#17 ·
Een plekje onderin de console om een kleine distro te verbergen? (zoals de Knu bassik)
Dan twee korte 4 of 8 gauge runs onder de stoel.

De Soundstream Stealth serie is ook erg klein.
De 4-kanaals doet 90x4 @4, en laat je ruimte over voor een iets grotere mono.
Het wordt lastig om een 5-kanaals te vinden die 100x4 en 1000x1 @1 doet.

Save
#19 ·
Ruimte in de onderkant van de console om een kleine distro te verbergen? (zoals de Knu bassik)
Dan twee korte 4 of 8 gauge runs onder de stoel.

De Soundstream Stealth serie zijn ook erg klein.
De 4 kanaals doet 90x4 @4, en laat je ruimte over voor een iets grotere mono.
Het wordt moeilijk om een 5 kanaals te vinden die 100x4 en 1000x1 @1 doet.
Ik denk dat het meer gaat om de eenvoud ervan als ik het kan helpen in plaats van of het past.

Save
#21 ·

Save
#22 ·
Save
#23 ·
En dit

Save
#24 ·
Save
#29 ·
De JP is iets langer dan 16 inch. Ik denk dat de Stinger de krachtigste budget 5-kanaals is van minder dan 16" lang. Je zult 2 versterkers moeten gebruiken als je 100x4 en 1000x1 wilt, Soundstream TXP1.3500D is 8,25" x 4,25" en de TXP4.3500D is 8,25" x 7,25". $101 en $128 van Walmart

#30 ·
  • Like
Reactions: jrrtt09
Save
#31 · (Edited)
RED1800.5 1.800 Watt Klasse-D Car Audio 5-kanaals versterker, Mono 1 Ohm stabiel, afstandsbediening bas knop inbegrepen - Recoil Audio

Dit is de enige versterker die ik kan vinden die aan de eisen voldoet. De versterkers die ik op de dyno zag, hadden nominaal vermogen (ik denk 2480 op die 2500 watt versterker gecertificeerd, dichtbij genoeg voor mij).
Vergeten over die unit. Als hij op voorraad is, pak hem dan!

RMS 1.280 Watt x 1@1 Ohm
RMS 140 Watt x 4@4Ohm

Fatsoenlijke versterker ook. Ik heb er bijna een paar maanden geleden een van Amazon gepakt, ze bliezen ze eruit voor $ 179. Zelfs voor $ 235, nog steeds een goede deal zeker. Ongeveer 25% meer output.

Save
#35 ·
Ga zeker voor die RED1800.5. Ik ben een grote fan van Recoil-producten, ik wist niet dat ze deze 5-kanaals hadden.
Ik had er nog niet van gehoord totdat mijn vriend ze door mij liet installeren. Waren zeker niet verschrikkelijk, vooral niet voor de prijs.

#39 ·
Openen, de versterker is uitverkocht, heb ik ontdekt.
Je kunt de Stinger krijgen, wachten op de terugslag of deze als alternatief overwegen.

Een van deze voor $154

Een van deze voor $125

@ 14,4 VDC - 4 OHMS: 544W RMS (4 x 136W RMS) - Afmetingen (B x H x D): 5,43" x 1,89" x 6,89" inch (138 x 48 x 175 mm)

Op een van deze

Of heroverweeg dit als een optie.

Of zoals eerder vermeld, de Trinity 8-kanaals is ook een beest.

Save
#41 ·
Niet op voorraad aan de kant van de staat. Zelfs geprobeerd om direct te bestellen en ze belden me op en annuleerden mijn bestelling.
Je kunt de Stinger krijgen, wachten op de terugslag of deze als alternatief overwegen.

Een van deze voor $154

Een van deze voor $125

@ 14,4 VDC - 4 OHMS: 544W RMS (4 x 136W RMS) - Afmetingen (B x H x D): 5,43" x 1,89" x 6,89" inch (138 x 48 x 175 mm)

Op een van deze

Of heroverweeg dit als een optie.

Of zoals eerder vermeld, de Trinity 8-kanaals is ook een beest.
Ja, de JP staat daar en ik wou dat de stinger iets meer vermogen had (ik wil graag luid kunnen zijn, vooral met de deuren van de jeep eraf). De taramps MD-versterker is super luid (ik heb ze eerder gehad) ik weet dat het een jeep is, maar het is een pijn.

Save
#43 ·
View attachment 438428

Ze reageerden de volgende dag (sneller dan sommige bedrijven waar ik mee te maken had 😂). Ik zal er misschien een proberen in de saturn zodra ik de sql's eruit heb gehaald 🤔
Ja, ik heb ze gebeld en ze reageerden. Ik heb er echter een beter alternatief voor gevonden, dus het is goed!

Save
#47 ·
Ik weet niet zeker of het gezegd is, maar welke versterker heb je gekozen?
Hebben hun 1200 voor sub en kochten een M4dsp. Heb er altijd al een willen hebben

Save
You have insufficient privileges to reply here.