DIYMobileAudio.com Car Stereo Forum banner

WTB: Alpine DDC-F17C MIDWOOFER

7.2K views 18 replies 7 participants last post by  F16Falcon  
#1 ·
Zoals de titel al aangeeft. Heb er een of een paar of meer nodig. Laat me weten wat je hebt.

#6 ·
prijs voor de ddw-f30c sub en de ddc-f17c midwoofers. het lijken er 3 miod woofers te zijn.
Ik zal de staat van de items dit weekend controleren als ik de tijd heb om ze eruit te halen. De sub is niet in perfecte staat maar werkt prima. Ik weet dat het alpine dddrive logo op de conus ontbreekt. Niet zeker van de mids, ik zal moeten kijken. Dan laat ik je weten wat ik ervoor wil hebben. De sub gaat wat hoog worden, gewoon omdat het een extreem zeldzame driver is.

#9 ·
Ik zie mids, tweets en crossovers.... Ik neem aan dat ze deel uitmaken van een componentenset? Ik zou geĂŻnteresseerd zijn in een complete set. Ik heb deze vroeger gehoord en het was de best klinkende set die ik ooit heb gehoord. Nooit een gehad.

#10 ·
Ik heb een gloednieuwe complete set DDC-F17C
en een zo goed als nieuwe complete set DDC-F17A
Beide hebben alle montagehandleidingen, dozen etc...

De NIEUWE DDC-F17C is $799
De GEBRUIKTE DDC-F17A is $300

Ik heb ook een
en een NIEUWE VOLLEDIGE SET SPX-177A $200
en een GEBRUIKTE VOLLEDIGE SET SPX-177A $150
en een NIEUWE VOLLEDIGE SET SPX-177R $275
en een GEBRUIKTE VOLLEDIGE SET SPX-177R $225

Ik heb ook veel losse onderdelen. U zou mij een e-mail moeten sturen met een verzoek, aangezien er te veel zijn om op te sommen.

Bedankt

#17 ·
Ik heb net een set van de ddc-f17b zonder crossovers gekocht. Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de mijne; de ddc-f17a en de ddc-f17c's? Ik probeer te kijken of ik een compatibele Alpine crossover kan vinden, of dat een aantal BOSS Audio x-overs die ik heb, zouden werken? Lol, bedankt

#18 ·
De A,B,C's van de DDC-serie zijn A=onder, B=Midden, C=Top of the line. Ik zou geen crossover gebruiken behalve de exacte voor uw luidspreker, want elke andere kan uw luidsprekers opblazen. Ik heb complete sets in de doos als u geĂŻnteresseerd bent. (Ik heb geen B's) U kunt ook verkopen wat u heeft en dat verrekenen met een complete set. (aanbevolen) Succes!

#19 ·
Deze week-
Ik heb een zo goed als nieuwe complete set DDC-F17C in de originele doos
en een mooie complete set DDC-F17A in de originele doos
Beide hebben alle montagehardware, instructies, dozen etc...

De zo goed als nieuwe DDC-F17C is $600
De mooie DDC-F17A is $250

Ik heb ook een
en een GEBRUIKTE VOLLEDIGE SET SPX-177A $150
en 2 NIEUWE VOLLEDIGE SETS SPX-177R $275 per stuk.
De R's hebben een frequentierespons van 60.000 Hz!

Bedankt

You have insufficient privileges to reply here.