Ik heb net de helix dsp geïnstalleerd die ik al een paar weken had liggen. Ik heb al een tijdje grote problemen met tuning, plaatsing en eq-problemen met mijn build. Ik heb alle normale dingen gedaan om dit te corrigeren, eindeloze uren tuning, tweaking van de luidsprekerplaatsing, het verwisselen van tonnen drivers, versterkers, enz. Ik heb ook een pro mijn auto laten tunen, met hetzelfde resultaat. Nog steeds ongelukkig. Ik gebruikte een andere "highend" processor en dacht niet echt dat dat het echte probleem kon zijn met wat ik miste in detail en staging. Dus installeerde ik dit weekend met tegenzin de helix als een laatste poging om deze problemen op te lossen. Het is verbazingwekkend, het heeft mijn systeem echt tot leven gebracht en me hoop gegeven dat ik op de goede weg ben, zelfs met 50% tuning is het 100% beter dan met mijn andere dsp. Als je twijfelt om er een te nemen, doe het dan gewoon! Bedankt aan skizer (nick) voor de duw over de rand die ik nodig had om de trekker over te halen.