Ik ben op zoek naar een ~1000W mono versterker voor een kleine ruimte (22 × 18 x 3"), budget <= $500. In combinatie met een Stereo Integrity SQL-12 D4.
Er zijn een paar goede video's op YT die de unit beschrijven.Die stinger-versterker is 2k voor 200$ 🫨. Ik zou graag wat ervaringen uit de eerste hand ermee willen horen. Zo'n koopje, zolang het geen problemen met de hitte heeft en niet lawaaierig is, zou ik die sh!t rocken!
JL Audio XD1000/1v2Ik ben op zoek naar een ~1000W mono versterker voor een kleine ruimte (22 × 18 x 3"), budget <= $500. In combinatie met een Stereo Integrity SQL-12 D4.
Er zouden binnenkort ook Black Friday-verkopen moeten komen. Ik heb deze versterker vorig jaar in de uitverkoop gekocht om een paar SQL-12's aan te sturen en hij is geweldig. Hij zit ook rond die prijs van $500-$600Ik plaatste eigenlijk in de rubriek advertenties om te zien of iemand iets gebruikt had, omdat ik niet verwachtte nieuwe high-end apparatuur binnen mijn budget te vinden.
Ik gebruik momenteel een Helix V Eight Mk2 voor mijn front-end (die ik hier gebruikt heb gekocht), dus iets in dezelfde categorie apparatuur is wat ik zocht.
Ik heb een offerte gekregen voor een nieuwe Helix D One, maar ik ben er niet van overtuigd dat deze genoeg kracht zal hebben voor de SQL-12.
Leuke versterker die waarschijnlijk binnen het budget en de gebruiksvereisten van de OP valt 👍🏻Ik zal binnenkort mijn Alpine PDX plaatsen:
Alpine PDX-M12
- 1.200 watt RMS x 1 bij 4 ohm (1.200 watt RMS x 1 bij 2 ohm)
- 10-1/8"B x 2"H x 8-5/8"D