Ik weet dat de Mosconi Zero-versterkers redelijk goed worden beschouwd, en een aantal jaren geleden waren ze hier de totale 'forum boner'-versterkers... Maar nu heeft Mosconi de Pro Series-versterkers uitgebracht (Pro 5/30, Pro 4/10, Pro 1/10).
De meeste mensen die de nieuwe Pro-versterkers hebben, zijn er enthousiast over. Gewoon op zoek naar meningen.
Ik realiseer me dat ze niet zo krachtig zijn als de Zero's... maar ik ben meer geïnteresseerd in de geluidskwaliteit.
Zijn ze zo goed als de Zero Line? Zijn ze beter? Slechter? Vergelijkbaar?
En nee... ik wil niet horen dat een Brax beter is, of een TRU Billet beter is, of wat dan ook. Iedereen heeft zijn favorieten.
Ik wil gewoon weten (van mensen die het daadwerkelijk weten); hoe presteert de nieuwe Pro Series ten opzichte van de oude Zero Line?
Of, als je momenteel de Pro Series-versterkers hebt; wat zijn je gedachten?
De meeste mensen die de nieuwe Pro-versterkers hebben, zijn er enthousiast over. Gewoon op zoek naar meningen.
Ik realiseer me dat ze niet zo krachtig zijn als de Zero's... maar ik ben meer geïnteresseerd in de geluidskwaliteit.
Zijn ze zo goed als de Zero Line? Zijn ze beter? Slechter? Vergelijkbaar?
En nee... ik wil niet horen dat een Brax beter is, of een TRU Billet beter is, of wat dan ook. Iedereen heeft zijn favorieten.
Ik wil gewoon weten (van mensen die het daadwerkelijk weten); hoe presteert de nieuwe Pro Series ten opzichte van de oude Zero Line?
Of, als je momenteel de Pro Series-versterkers hebt; wat zijn je gedachten?