Ik heb hulp nodig, mensen! Mijn vriendin heeft een premium Harman Kardon audiosysteem in haar auto. We houden er allebei van. Ze plaagt me de hele tijd over het waardeloze standaard geluidssysteem van mijn Tundra. Ja, het is zeker niet geweldig. Ik HOU ook van heldere, echt klinkende muziek, opera, klassieke muziek en hiphop.
Mijn plan is om een geweldig geluidssysteem in mijn Tundra te bouwen dat gelijk is aan of beter klinkt dan het algehele rijke, gedetailleerde geluid van haar Volvo.
Dus HELP ME!!! Ik ben wanhopig.
Mijn Tundra is een niet-JBL-systeem, geen versterker en geen subwoofer. Het heeft 6 luidsprekers. (2 voor, 2 achter en 2 op het instrumentenpaneel. geen tweeters.)
Ik wil de standaard radio vervangen. (Android audio zou geweldig zijn en een achteruitrijcamera-ingang, de rest kan me niet schelen. Ik wil gewoon kristalhelder geluid hebben...)
Budget: minder dan $1000 of misschien $1500? Ik ben bereid om gebruikte versterkers, luidsprekers, etc. te kopen!
Help alsjeblieft een Toyota-eigenaar om indruk te maken op zijn vriendin!!!!
Ik ga de installatie zelf doen!!!
Mijn plan is om een geweldig geluidssysteem in mijn Tundra te bouwen dat gelijk is aan of beter klinkt dan het algehele rijke, gedetailleerde geluid van haar Volvo.
Dus HELP ME!!! Ik ben wanhopig.
Mijn Tundra is een niet-JBL-systeem, geen versterker en geen subwoofer. Het heeft 6 luidsprekers. (2 voor, 2 achter en 2 op het instrumentenpaneel. geen tweeters.)
Ik wil de standaard radio vervangen. (Android audio zou geweldig zijn en een achteruitrijcamera-ingang, de rest kan me niet schelen. Ik wil gewoon kristalhelder geluid hebben...)
Budget: minder dan $1000 of misschien $1500? Ik ben bereid om gebruikte versterkers, luidsprekers, etc. te kopen!
Help alsjeblieft een Toyota-eigenaar om indruk te maken op zijn vriendin!!!!
Ik ga de installatie zelf doen!!!