Ik ben op zoek naar nieuwe subs en probeer alles te vinden dat past bij wat ik wil. Ik wil graag:
1) ongeveer $300-400 uitgeven aan subs
2) het wattage rond de 1500 houden, mogelijk iets meer
3) denken aan een enkele 15 of 18, maar twee lagere 12's of 15's kunnen werken
4) kan oplopen tot ongeveer 10ft^3 totaal ported
5) dagelijks muziekgebruik (veel verschillende muziek)
6) zal niet de hele tijd maximaal belast worden, maar wil iets dat heel luid kan worden als ik dat wil
7) in een '03 Explorer
Laat me weten of ik informatie ben vergeten te vermelden. Subs die ik heb bekeken zijn FI BL en Q, SSA Xcon, Sundown Z, 2 Sundown SA 15's en American Bass HD. Ik geloof dat Image Dynamics een nieuwe 15" IDMax uitbrengt, maar ik weet niet hoe lang ik daarop moet wachten. Ik heb ook wat eq'ing dat ik kan doen om hopelijk een redelijk vlakke respons te krijgen (lijkt me een groot deel van "SQ").
Dus dat zijn een paar subs die lijken te passen bij mijn behoeften van wat ik heb gelezen, maar ik volg car audio niet zo nauw als de meesten hier, dus ik wil graag andere suggesties bekijken. Bedankt!
1) ongeveer $300-400 uitgeven aan subs
2) het wattage rond de 1500 houden, mogelijk iets meer
3) denken aan een enkele 15 of 18, maar twee lagere 12's of 15's kunnen werken
4) kan oplopen tot ongeveer 10ft^3 totaal ported
5) dagelijks muziekgebruik (veel verschillende muziek)
6) zal niet de hele tijd maximaal belast worden, maar wil iets dat heel luid kan worden als ik dat wil
7) in een '03 Explorer
Laat me weten of ik informatie ben vergeten te vermelden. Subs die ik heb bekeken zijn FI BL en Q, SSA Xcon, Sundown Z, 2 Sundown SA 15's en American Bass HD. Ik geloof dat Image Dynamics een nieuwe 15" IDMax uitbrengt, maar ik weet niet hoe lang ik daarop moet wachten. Ik heb ook wat eq'ing dat ik kan doen om hopelijk een redelijk vlakke respons te krijgen (lijkt me een groot deel van "SQ").
Dus dat zijn een paar subs die lijken te passen bij mijn behoeften van wat ik heb gelezen, maar ik volg car audio niet zo nauw als de meesten hier, dus ik wil graag andere suggesties bekijken. Bedankt!